Sorry som fan

Ja har ju inte varit vidare bra på det här med uppdaterings fronten på sist tiden.. har skrivit ett par ggr, men inte hunnit skriva klart så dem ligger sparade men jaja sak samma, uppdaterar nu;)

Nyss nattat lilleman & satte mig här en sväng, lyssnar på Rihanna love the way you lie part 2. Mkt bra låt faktiskt.. 
Senaste tiden har det bestått mestadels utav att packa, packa & åter packa. Sen har vi firat jul också Julafton spenderades ute i finspång med Svärmor+ hennes karl & son, Juldagen hos Jonte, Erika & Neo.. Mamma & pappa var med där också.. Annandagen var vi hos Svärfar + fru & hennes son m flickvän..Hel lyckad Julhelg & mkt fina paket:) Sjukt trött efter denna helg med allt farande dock. 

nu ska jag förbereda sessan för att hoppa i säng hon med..

Bjuder bilder på mig & mina fina kids



Mor & Son!!!



Mor & Dotter!!!
(Fotografen M lyckades kapa våra huvuden *morr*)

Mer bilder Kommer inom kort;)

PUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

trots att han kapade era huvud så var det bra bilder!! önskar er ett gott nytt år <3

2010-12-29 @ 09:15:08
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så fina bilder,o gulliga ungar,så söta.kram till er alla.

2011-01-06 @ 11:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0