Gomorgon fredag!

Inkommande helg, gött som faen :) Vad helgen har att erbjuda återstår att se. 
Undrar hur länge M får jobba idag då, började inte lika tidigt som de andra dagarna utan kl 7 idag.. 
Inatt har jag sovit bra, iaf om man jämför med föregående nätter.. Vi gick upp 5.45 typ idag.. 

Sitter & dricker gott kaffe,Nestles snabbkaffe Latte Macchiato för att vara exakt:) mmm.. fick provsmak igår på hemköp så köpte man ett valfritt paket snabbkaffe så fick man en bok med olika recept på kaffedrycker o annat gott också, sen en kaffe mugg/termos. Snygg rosa valde ja ;) 

Lyssnar på Rihanna som vanligt nu för tiden, lite party sugen blir man allt utav vissa låtar ;) Skulle kanske bli tjejkväll nån gång i dec. Hoppas det blir av! Lillgrabben slutade ju självmant att amma för ett par veckor sedan.. Så det är fritt fram för lite egentid i form av partaj wiihu haha.. Sen lär ja väl känna den kvällen att ja är för avdankad & trött för det hahaha..  Men ja, det ska bli skönt att få göra nåt själv & umgås med kompisar utan barn nån gång. Missförstå inte, Älskar barnen över allt annat & det framgår nog rätt bra här i bloggen också, Men för att vara en bra mamma behövs lite egentid då o då. Vilket jag har svårt för att ta för mig med.. 

Nu ska ja försöka få tag i en person på kommunen, så jag avrundar här. 

Things just ain´t the same
and i´m ready for change
Go on, be gone
bye bye, so long




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0