joooråsåatteeee.....

Sitter & lyssnar på Rihannas nya album Loud, en massa bra låtar, i skrivande stund Man down.
Denna dag har gått otroligt seg, helt sick.. har ju inte gjort mer än nödvändigheter här hemma & umgåtts med barnen så det har inte direkt varit så fartfyllt, eller jo barnen har ju styrt en del. Men inte direkt vanliga rutiner här inte med dagis osv.. Nikki är hemma hela denna vecka så hon får bli helt frisk o klar med medicineringen mot öroninflammationen. Noel har haft nr 11 konstant under näsan i dag :( Så han behöver bli frisk han med. J*vla sjukdoms tider det här med höst & vinter.. 

Mathias har jobbat sedan kl 3 inatt & jobbar fortfarande.. Får se när han slutar & hur trött han lär vara!! Rätt mör i kroppen gissar jag på av all snöskottning. Så det lär bli; hej äta mat duscha & sängen för hans del haha.. 
Nä om jag ska ta & brygga lite kaffe så jag får lite mer energi här borta! 

Nåt roligt är att Noel går mer o mer för varje dag, o klättrar gör han också. Upp i Nikkis säng kommer han nu.. Så nu är det full rulle & koll till tusen;)
Nu drar Noel mig i benen här så bäst att dra.. 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hopppas ni får en fortsatt bara dag..... och jag ska bort på fredag till spa....kommer förbi er och lämnar lite smått och gott.... kram till er alla

2010-11-24 @ 23:23:05
Postat av: Anonym

glömde och tala om att det är farmor och kent som kommer.....

2010-11-24 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0