Längesedan!

Ja det var minst sagt länge sedan jag skrev sist! Inte haft ork samt lust att skriva helt enkelt! 
Åter igen är det måndag, hoppas på att Nicole♥ mår bättre idag (förkyld & feber sedan natten till fredag) Så hoppas att den försvinner idag, hon & M sover fortfarande. Noel & jag gick upp med tuppen idag, har sovit hyffsat bra inatt, M tog noel när han vaknade o så.. :) 

Har kollat runt lite på färg & tapet här på morgonen :) Vi ska ju FLYTTA! Weho som vi har längtat, en 4 med egen uteplats i Lambohov. Så den 3:e Januari blir det flytt (om vi nu inte får tillgång innan dvs) Kunde fått allt utom köket tapetserat, men vi valde att göra själv så blev det hyresrabatt & vi lugnare i själen ifall nån utav barnen skulle få för sig att rita på väggen eller nåt sånt tråkigt. Har blandade känslor dock, super glad att vi ska flytta, men samtidigt känns det ju jobbigt också, mkt minnen härifrån:( Men efter 5½ år är det ju inte så konstigt heller. Men tror att det går över när vi väl har flyttat o kommit iordning .
Och Nicole trivs ju så bra på dagis nu med så känns lite tråkigt det med. Men å andra sidan är det ju bara en termin kvar sen är det dags för förskoleklass ändå så..
Det BLIR BRA det här! :) 

I veckan ska jag träffa 2 vänner som jag inte träffar varje dag direkt ska bli kul, det är förutsatt att alla parter mår bra då ♥

Jag & Noel för nån månad sedan ♥


En gammal favorit på mig & Nikkibus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0