Förlåt nu kommer det....


Lovade ju i förrgår att det skulle komma ett bildinlägg. Här kommer några bilder iaf;) Blev lite blandade bilder från förra veckan o denna!

Nicole och sin älskade hund Fixan :)
Noel äter rån.
Nikki och Fixan..
Noel sötis med mat runt munnen
Nicole häromdagen när vi var på väg hem fr dagis och då var hon sur på mig och sa " Jag sätter mig här istället för att gå heeeeem"
Så här ser man ut när man heter Nicole och är lite trotsig och tjurig;)
När jag sade att jag tog kort på en trotsig och tjurig sööööt tjej med fjompig röst såg hon ut så här :)
Mammas älskade tjej, det märks att du är 5 år nu ;) Trots och åter trots, men det överväger inte hur underbar du är!!!!
Lillebror satt snällt i vagnen och bara mös, trötter var han.
Kika lite på nappen..
Underbara du..
Dessa bilder är tagna med vanliga digitalkameran..


Mammas fina.



Hej gladfis




Nikki med sina älskade gosedjur



"ta kort på mig mamma" haha ett "leende" 





Gott??





FIN!!!!!!




Alla dessa bilder är tagna med min systemkamera!! :) 

NU får det räcka för denna gång med bilder. Ska hälla upp mer kaffe och försöka vakna till liv lite mer, även att jag varit uppe sen 5.30 :/ IKKE rolig tid att gå upp.. 

PUSSSSSSSS





Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka fina bilder :)

2010-10-01 @ 09:19:58
URL: http://finastepojken.blogg.se/
Postat av: Emma

Tror jag kan fixa frakten gratis och skicka i porto kuvert som min pappa har. Ska bara tvätta den på Söndag så kan jag skicka den på Måndag.. Bara maila din adress så fixar skickar jag den på Måndag. Mailar du mig så skickar jag dig ett mail med mina konto uppgifter ...



MVH Emma

2010-10-01 @ 20:35:25
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Sandra & Tindra

Tack själv. Åh jätte fina bilder på barnen! Jag tror aldrig jag sett noel? Men han är jätte söt och grattis i efterskott till noel på 10 månadersdagen :)

2010-10-11 @ 10:07:39
URL: http://sandraallard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0