Hej söndag.

Då är denna helg snart över, känns just som den börjat. Men tiden går fort när man har roligt.
I fredags blev det handling och slappdag med barnen på fm sen mys och bus för hela slanten,  sen packa iordning grejer som ja skulle ha med till Jossan på förfest/styling hehe.. 
Tog bussen straxt efter 4 då M kom hem och mötte upp Erika på stan för en sväng in på systemet samt bussbyte till Jossan.. Väl där delade vi på en vinare och Erika våran egna hår stylare började med mitt hår sedan Jossans.. Blev kanoners, sen fick vi skjuts bort till LADIES NIGHT :) Det var sjukt kul, var öm i käkarna efteråt så ett bevis på att man skrattade mycket ;) Killarna var inget dåligt ögongodis heller yummie, bra musik och allt var toppen! Nästa år ska vi nog försöka slå på stort och ta platserna längst ner på golvet så att säga, nu satt vi på mellersta platserna och visst man såg ju bra o så men tror det blir ännu bättre när man kan stå upp också.. 
Efter ladies bar det av till stan och väl där gick vi in på harrys och dansade loss lite ;) Sen blev det en tidig hemgång för oss alla då var sjukt trötta. Kom väl hem runt halv 1 tror jag.. Mathias var då vaken och satt och spelade lite xbox, Noel vaknade lagom tills jag kom hem och ville ha lite välling, när han råkde höra mig prata blev han jätte glad och ville vara vaken en 20 min ca och mysa i min famn, mammas lilla gos. Nicole sov sedan många timmar tillbaka på min sänghalva så det blev att mysa ner sig hos henne när det väl var dags för att sova. Älskade älskade barn... 

Lördagen spenderades enbart med familjen *myyys* Åkte en sväng till Rusta och köpte en massa onyttigheter,Åkte förbi Jossan så jag kunde hämta min väska med lite grejer som jag lämnade kvar i fredags sen sprang M  in på Maxi medans vi väntade i bilen. Gick snabbast så då hela parkeringarna som finns där var full med bilar= sjukt mycket folk. Åkte förbi Burger king på vägen hem,onyttigt men gott ;) Alla var hungriga så det var de smidigaste alternativet. Somnade tidigt hela familjen igår.. skönt :) 

Idag vaknade jag och Noel kl 5, gav välling och försökte söva om honom ett bra tag, gick till sist upp vid typ halv 6 sen har vi bara lekt och myst gett lilleman macka och mig själv kaffe.. Nu sover lillis sen ett tag tillbaka och Nicole vaknade nyss och sitter o tittar på lite barnprogram. Snart ska jag väcka gubbe då vi ska åka till Finspång, jag och svärmor ska plocka svamp medans Nicole Mathias och Noel är hemma hos hennes karl och umgås. Ska bli kul och skönt att gå till skogen!! :) 
Nu börjar magen min kurra efter lite frulle och även Nikkis, Ha en underbar dag!!!!! PUSSSSSSS

VACKRASTE NICOLE!!!!
GLADFIS NOEL

Kommentarer
Postat av: maria

vad härligt, jag är lite avis på alla som gick på ladies night! hade gärna velat hänga på... hoppas jag blir frisk snart!

2010-09-26 @ 10:52:34
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Erika

Fy va kul vi hade :) Som sagt , nästa år blir det på golvet.. hehe .. hoppas ni hade det bra i Finspång !!

2010-09-26 @ 19:41:31
Postat av: Susanne

Hej! Hittade din adress hos maria, kul att du börjar blogga!

hihi, var du också på Ladies Night? Det var väldigt roligt, plus ögongodis som dagt!



Harlig bild på Nicole, & Noel är ju en charmör

2010-10-03 @ 10:36:04
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0