Onsdag, 7 & 8:e

Idag är jag tröttare än tröttast, så det blir tidigt sänggående för min del. Hade hoppats på att jag och M skulle se nån film, men orkar inte. Han ska upp kl 4 imorgon då han börjar 5 så sängen känns lockande för honom också. 
Men men, har inte blivit av att vi sett nån film tillsammans på ett tag vilket känns trist....

Idag har Nicole varit på dagis & jag o Noel handlade efter lämning, Tvättat en tvätt som ska hängas upp, bäddat rent i våran säng, dammsugat, plockat in o ur diskmaskinen osv.. 
Hämtade Nikki sedan bar det av till kyrkans barntimmar som hon börjat gå på nyligen, jag o Noel gick till öppnaförskolan under tiden.. Han var dock inte på sitt bästa humör :/ såg igår att det såg ut som att det skulle spricka igenom 2 tänder på vardera sida om de 2 mitt tänderna där nere, och kände nyss att det har spruckit igenom lite, det förklarar dålig sömn & dåligt humör till och från. Stackars mammas bebis, inte lätt att få bissingar hela tiden.. Flera åt gången också aj aj, så nu kommer alltså tand nr 7 & 8.
Nu däremot leker han och Nicole här i "lekhörnan" i v-rummet.. Så nu är han gladfis igen.. För stunden iaf ;) 

Har lagt in fisk i ugnen precis och tänkte nu skala morötter och potatis :) Ska göra ett enbart bild inlägg lite senare då ja har färska bilder från igår på barnen på kamerorna som ja ej hunnit lägga in.. 

Puss och hej så länge....

Kommentarer
Postat av: Emma

Bodyn finns kvar om du vill ha den... Knappt använd är den så i jätte bra skick ..



mvh emma

2010-09-30 @ 14:43:20
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: maria

det är jobbigt med tänder! är glad att mina har fått sina hehe. upp med bilder nu då!

2010-10-01 @ 07:10:49
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0