Måndag & en ny vecka börjar!

Idag steg ja & lilleman upp först kl var då 6.30, liiite senare än föregående dagar.

Förlåt blev ingen uppdatering igår med bilder som jag lovade!! Fy på mig, men hade full rulle. Men idag lovar ja att det kommer;) Även före & efterbilder på vårat sovrum som gjordes om för ca 2 veckor sedan! Härligt.. Men det är inte klart ännu då vi ska få upp en fondvägg, det blir lite senare. Det är sååå kul att göra om till sitt egna!! Har även beställt nya luckor & handtag till köket! Dröjer tyvärr typ 8 veckor innan det är på plats men så äre, den som väntar på nåt gott! Nästa projekt blir lilla Nicoles rum! Men det är ju pyssel med att göra om, ta ut alla möbler täcka golv / lister m.m såå det är inget man gör på en dag då man har små kids också ;)

Vad har dagen att erbjuda då? Inget direkt bestämt ännu.. Lillan kom just in då hon var ute en stund o lekte.. & en kille från en måleri firma kom & hämtade kryddhyllan i köket för en omlackering. Så nu sitter ja här med mitt kaffe & funderar på om man ska ta & göra nåt vettigt utav dagen! 

Bilderna kommer i ett senare inlägg! *lovar* 

♥ Puss på mina nära&kära ♥

Kommentarer
Postat av: maria

hehe inväntar bildbomben! ska bli kul o träffas nästa vecka!! kramis

2011-02-07 @ 18:19:25
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0