Nu är det slut!

Ja slut på sjukdomstiderna för familjen Salminen/Karlsson!! Det hoppas jag verkligen, den ena sjukdomen efter den andra! Nicole äter nu pencilin mot halsinfektion, liite röd i öronen också. Noel äter pencilin mot dubbelsidig öroninflammation. Jag är förkyld, men börjar repa mig nu. M har klarat sig än så länge från förkyldningarna vi 3 har *peppar peppar*  What the *piiip* vill se mina fina hjärtan vara friska & sprudla av engergi precis som det ska vara!

Aja snart är detta ett minne blott & så är vi friska & krya! :) Måste vara positiv haha.. 

Då är det FREDAG idag då, nästan som vilken annan dag som helst då ja ändå är mammaledig. Men ändå ;) Ska väl försöka mysa till det med nån film & äta nåt gottigt kanske? Nån som har nåt tips på god mat? känns som det blir samma samma hela tiden.. Gärna nåt gott recept på kyckling (file)! 

Nä ska ta & mysa med min fina dotter! Noel sover sött, för stunden iaf. 

Skickar extra KRYA på dig kramar till lite nära & kära som lider utav förkyldningar & Magsjuka!! ♥ Nu ser vi framåt & längtar efter vår & friskhet! hehe

♥♥ TAKE CARE! ♥♥


Kommentarer
Postat av: Emilia - mamma till Livia

Sv; Tack ja visst är hon :) Underbart söta barn du har! :)

2011-02-18 @ 12:13:00
URL: http://emiigull.blogg.se/
Postat av: Emilia - mamma till Livia

Sv; Jo, här är det bara bra :) Själva då?

2011-02-18 @ 12:30:03
URL: http://emiigull.blogg.se/
Postat av: maria

självklart är det okej! :D



hoppas dina kidds blir friska snabbt nu! hoppas vi kan träffas nästa vecka! SJUKLINGAR! haha, alltid någon av oss som är sjuka när vi ska träffas

2011-02-18 @ 17:05:00
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0