Skulle ha skrivit igår

GRATTIS Lille Noel på 14 månaders dagen (igår) :) Vart tar tiden vägen?? Mammas fiiiiina SON!♥

Idag är Nicole hemma & ledig, så Nicole o Noel har busat loss här på morgonen.. Bara älskar deras skratt! 
Man ska vara tacksam över sina barn, även att man vissa dagar vill dra täcket över huvudet när det är trots trots å åter trots så är det det finaste i livet! Jag älskar dem högt! Skulle ja ha tid,ork,råd osv hade ja velat ha minst 5 till haha :) Blir sjukt avis när ja tittar på fam annorlunda ex. Men ett helsike jobb & ha, och kunna ge alla uppmärksamhet, uppfostring & beröm! All creed till alla flerbarns föräldrar med andra ord :D

Nu har det kommit sjukt mkt snö!! Därav jobbar min M nu, började kl 4 imorse = gick upp kl 3! Är INTE avis hahaha.. jag sov som en gris o vaknade inte av hans alarm, vilket ja brukar.. Samma med lättväckte noel som sussade i våran säng inatt! Gött det, Noel vaknade kl 5 och tyckte vi skulle gå upp;) han lekte i sängen medans ja låg & drog mig. Eller aaah försökte, han busade som sagt i sängen (läs på mig) haha.. 

Idag blir det städning i vanlig ordning, behöver moppa köksgolvet, men det får ja ta när Noel har sin middagsvila tror jag bestämt! Jag & Nikki tänkte ta o baka också, lite muffins eller nåt.. Fårse vad det blir helt enkelt! 
Sen om man ska ta & gå ut o leka i snöyran, helst när det inte vräker ner som det gör nu! 

har lite fina mys syskon bilder som ja inte lagt in på datorn på mina hjärtan! men tänkte göra det sen så kommer det ett enskilt bild inlägg sen då!! 

Måste göra lite mer kaffe, leka & sjunga imsevimse spindel med noel (han kommer här o tar händerna mot varandra som han gör, när han vill att  vi sjunger den) hihi
hörs sen gott folk! HA en underbar FREDAG! ♥





Kommentarer
Postat av: Erika

Städa är alltid lika kul ! Själv börjar jag bli färdig, huu.. Skönt !

Hoppas baket blir bra :)

2011-02-11 @ 12:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0