Tillbaka

Ja nu har skrivlusten kommit tillbaka, då jag själv & barnen varit sjuka har jag inte alls haft tid & lust till att skriva tyvärr! Men nu så är vi på fötter igen och jag även tillbaka här;) Saknat mig nååågon??? haha

Min käre sambo har däremot blivit förkyld& fått feber, suck suck. Misstänker att det kommer från våra rundor på jouren & VC = smitthärd nr1 ;(
Hoppas han blir bra snart, vilket jag också tror! Sen får det banne mig vara slut på sjukdomar för fam salminen/karlsson! 

Jaja, då var det onsdag & Nicole är på sin förskola idag vilket hon verkligen har behövt, så hon får den stimulansen hon behöver, samt leka med sina kompisar. 
Här hemma har jag satt igång en maskin disk, dammsugat, fixat iordning med nicoles alla små askar med halsband,tofsar and so on :) Sen lite annat smått i hennes rum. 
Noel har man lekt & styrt med också såklart. Han är där en annan är helt enkelt haha.. 

Nu så blir det att göra en enkel lunch, korv m smak av choritzo (tror de stavas så;)) & spagetti står det på menyn..

Puss & Hej 
200169715
HQYAJb

Kommentarer
Postat av: Jesse

Ja det stämmer nog mycket väl. Han cyklar hela sommaren, haha. Har är lite blyg så vågar inte riktigt ta kontakt heller men det har blivit bättre med det!



Blå cykelhjälm! Bor inte kvar i ryd nu eller?

2011-02-23 @ 14:18:28
URL: http://jesse-paloma.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag har saknat dina inlägg :) hihi.

Tycker alla ska blir friska nu så man kan seeees, hundra år sen sist ju... Illa.. :P



2011-02-23 @ 16:12:10
Postat av: maria

nu får ni sluta upp med att vara sjuka tycker jag <3

2011-02-23 @ 17:08:09
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: lovisa

tävlar ut iphoneskal,hälsosaker,smycken & lite till. kanske något för dig?:) http://lovis-a.devote.se/category/747192/taevlingar_164210.htm - check this out!

2011-03-02 @ 00:13:57
URL: http://lovis-a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0