Onsdag

Länge sedan som vanligt! Sorry sorry! Har haft fullt upp senaste veckorna med skoluppgifter, hemma sysslor, aktiviteter med barnen osv osv!! Precis så det ska vara med andra ord ;)
Om ett par veckor kommer man ha sommarlov och mer tid att göra roliga saker och uppdatera bloggen! :D
Har ångest för att jag inte är klar med allt skolarbete än :( men samtidigt började jag ju sent och skolan slutar inte förrens om ca 2-3 v så! Borde hinna klart med allt :) Just nu håller jag på med Etik frågor, om dödshjälp närmare bestämt.  Och så ska jag göra en uppsats i svenskan.
Jahaja.. har nyss kommit hem fr förskolan där vi lämnat Nikki! 
Noel somnade precis (han vaknade kl5.30 idag) så redan trött med andra ord.. Så lyssnar på lite soundtrack från twilight filmerna :D
Ska sätta på kaffe sen sätta igång och plugga !
Puss & Kram!


ღ Barnen ska pussas ღ
ღ kraaaaam ღ


ღ Nikki åker kickboard ღ
ღ Noel har vinden i sitt hår ;) ღ
ღ Barnen på baksidanღ
ღ mammas pojke ღ
ღ Mammas flicka ღ

Kommentarer
Postat av: maria

härliga bilder som vanligt!

skolan fixar du <3

2011-05-25 @ 13:26:14
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh vilka fina bilder :) Skolan går ju galant tycker jag! Du är väldigt duktig!

2011-05-26 @ 20:22:43
Postat av: Lea

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-13 @ 20:55:05
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 19:15:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0